Tulevat tapahtumat

Harjuniityn koulun vanhempainyhdistyksen tulevat kokoukset

• Vanhempainyhdistyksen kokous tiistaina 10.4. klo 17.00 alkaen

Menneitä tapahtumia

• Harjuniityn koulun joulumyyjäiset sunnuntaina 26.11.2023 klo 11-14
  • Kodin ja koulun yhteinen tapaaminen tiistaina 10.10.2023, klo 16.30. Huoltajat ovat tervetulleita mukaan osallistumaan kuunnellen, keskustellen tai esittäen kysymyksiä. Kodin ja koulun yhteistyön tarkoituksena on yhdessä edistää kouluyhteistyön ja luokan hyvinvointia, turvallisuutta ja yhteisöllisyyttä.
  • Vuosikokous 18.9.2023 klo 17.30. Kokous on avoin kaikille. Sisäänkäynti Harjuniityn koulun Parkour-pihan puoleisesta ovesta. Tervetuloa! Vuosikokouksen jälkeen pidetään myös hallituksen järjestäytymiskokous

Vanhempainyhdistyksen kokouspöytäkirjat

Luokkatiimit

Tässä hyvää materiaalia luokan vanhempaintiimin perustamiseksi. Mikäli kaipaat aiheeseen liittyen apua, voit hyvin olla yhteydessä vanhempainyhdistykseen sähköpostilla tai yhteystiedot -välilehdeltä löytyvällä lomakkeella.